SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż magazynów młodzieżowych. Najwięcej straciło „Bravo Girl”

W styczniu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2015 roku wyniosła 80 879 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 33,46 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce przypadło magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 42,78 proc. do poziomu 38 037 egz.

Ostatnią lokatę podium zajął, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 56,40 proc. do 28 248 egz.

Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się w ciągu roku o 50,08 proc. i wyniosła 22 258 egz.

ZKDP

styczeń

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

139 974

80 879

80 879

185 964

121 551

121 551

Fun Club

84 917

38 037

38 037

104 889

66 473

66 473

Bravo Girl

64 960

28 248

28 248

99 957

64 790

64 790

Twist

64 948

22 258

22 258

99 987

44 585

44 585

W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży wśród pism młodzieżowych pochwalić się mógł „Fun Club” - było to 15,49 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 12,29 proc., odnotował „Twist”.

ZKDP

miesiąc

Wirtualnemedia.pl

styczeń 2015

grudzień 2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

139 974

80 879

80 879

143 235

73 671

73 671

Fun Club

84 917

38 037

38 037

84 945

32 934

32 934

Bravo Girl

64 960

28 248

28 248

69 981

30 055

30 055

Twist

64 948

22 258

22 258

69 952

25 376

25 376

 



Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż magazynów młodzieżowych. Najwięcej straciło „Bravo Girl”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dominika
Proponuję zamknąć wszystkie tytuły młodzieżowe. Bo takiego barachła, to chyba nawet współczesna gimbaza nie chce czytać.
0 0
odpowiedź
User
rff
80 879 debili, Gdyby dziecko mi coś takiego przyniosło toby obiadu nie dostało. Te 80879 nie mają rodziców ?
0 0
odpowiedź
User
luc
Bo nie opłaca sie wydawać kasy na takie bagno skoro jak juz chcemy czytac o "gwiazdach" mozemy wejsc za darmo na pudelka! :)
0 0
odpowiedź