Spada sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic” cały czas liderem
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Podróże”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 43 018 egz. i była o 8,53 proc. niższa niż rok wcześniej.
Na drugiej lokacie znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 2,55 proc. i uplasował na poziomie 24 707 egz.
Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W listopadzie ub.r. sprzedał się on w liczbie 11 265 egz., po spadku w skali roku o 1,21 proc.
Najwięcej stracił plasujący się na czwartym miejscu magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmniejszyła się bowiem o 11,64 proc. i wyniosła 9 585 egz.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|
2013 |
2012 |
|
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
National Geographic Edycja Polska |
43 018 |
47 028 |
Traveler |
24 707 |
25 354 |
Voyage - Magazyn o Podróżach |
11 265 |
11 403 |
Podróże |
9 585 |
10 847 |
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „National Geographic Polska” - było to 4,38 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
listopad |
październik |
|
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
National Geographic Edycja Polska |
43 018 |
41 212 |
Traveler |
24 707 |
24 312 |
Voyage - Magazyn o Podróżach |
11 265 |
10 816 |
Podróże |
9 585 |
9 510 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic” cały czas liderem