Spadki w segmencie yellow, zyskało tylko 'Twoje Imperium'
W segmencie tygodników typu yellow wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży w I półroczu br. z wyjątkiem "Twojego Imperium", którego sprzedaż poszła do góry. Liderem pozostaje "Życie na Gorąco", a najwięcej straciła "Rewia".
"Życie na Gorąco" sprzedawało się w I półroczu br. średnio w liczbie wynoszącej 638 364 egz., czyli o 7,6 proc. niższej niż w analogicznym okresie ub.r.
Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium", który miał w pierwszych miesiącach br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 343 255 egz. i jako jedyny zanotował wzrost, wynoszący 2,8 proc.
Najbardziej spadła sprzedaż zajmującej trzecie miejsce "Rewii", która straciła 14,5 proc. i w pierwszym półroczu br. rozchodziła się w średniej liczbie 285 127 egz.
W czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. tendencje
były takie same - wzrosła tylko sprzedaż ogółem "Twojego
Imperium" (o 1,5 proc.), a najwięcej straciła "Rewia"
(13,1 proc.).
Z kolei w ujęciu miesięcznym w górę poszła sprzedaż
trzech tygodników yellow: "Twojego Imperium", "Świat &
Ludzie" i "Na Żywo" (zyskało najwięcej, bo 7,6 proc.), a w dół
poszybowały "Życie na Gorąco" oraz "Rewia" (straciła najwięcej -
2,8 proc.).
Dołącz do dyskusji: Spadki w segmencie yellow, zyskało tylko 'Twoje Imperium'