Spadki wśród pism z programem TV, tylko “Teleprogramy” zyskały
W lutym br. w segmencie tygodników telewizyjnych tylko pismo “Teleprogramy” osiągnęło nieduży wzrost sprzedaży. Najwięcej kolejny raz stracił magazyn “Super TV”, a liderem pozostał “Tele Tydzień”.
Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w lutym 2012 roku na poziomie 1 032 437 egz., co oznacza spadek o 3,33 proc. względem lutego 2011 roku.
Drugie miejsce zajął inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 6,04 proc. sprzedając się średnio w liczbie 429 902 egz.
Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła jednak o 9,87 proc. do 200 283 egz.
Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 14,94 proc., dotknął innego tygodnika Wydawnictwa Bauer - “Super TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 179 733 egz., a tytuł pozostał na pozycji piątej.
Na przedostatniej lokacie znalazł się magazyn “Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer), który w lutym br. sprzedał się w liczbie 94 136 egz., notując spadek o 10,21 proc. Ze względu na słabą sprzedaż wydawca zdecydował o zamknięciu tego tytułu (dowiedz się więcej).
Wzrost sprzedaży w lutym br. zanotował tylko zajmujący ostatnie, ósme miejsce w zestawieniu tygodnik „Teleprogramy” (Teleprogramy). Zyskał on jednak raptem 0,71 proc. i osiągnął średni wynik na poziomie 37 771 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 1 032 437 | 1 068 039 |
To & Owo | 429 902 | 457 527 |
Tele Max | 200 283 | 222 206 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 194 351 | 228 481 |
Super TV | 179 733 | 213 865 |
Program TV | 117 980 | 122 320 |
Imperium TV | 94 136 | 104 835 |
Teleprogramy | 37 771 | 37 504 |
Dołącz do dyskusji: Spadki wśród pism z programem TV, tylko “Teleprogramy” zyskały