Spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Program TV” najbardziej w dół
W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. uplasowała się na poziomie 748 259 egz., co oznacza spadek względem sierpnia ub.r. o 2,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 309 656 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w sierpniu 2015 roku wyniósł 160 906 egz., po spadku o 6,49 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,66 proc. i wyniosła 82 069 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 035 762 | 749 259 | 748 259 | 1 008 694 | 768 211 | 765 786 |
To & Owo | 457 484 | 309 656 | 309 656 | 494 986 | 335 530 | 335 530 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 243 179 | 160 906 | 160 906 | 253 709 | 172 064 | 172 064 |
Program TV | 169 198 | 102 120 | 82 069 | 202 108 | 119 170 | 97 303 |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem - o 3,43 proc. - wśród tygodników telewizyjnych pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Zaś największy spadek odnotował „Program TV” - było to 0,50 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 035 762 | 749 259 | 748 259 | 1 013 233 | 724 463 | 723 463 |
To & Owo | 457 484 | 309 656 | 309 656 | 454 231 | 310 536 | 310 536 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 243 179 | 160 906 | 160 906 | 240 178 | 157 506 | 157 506 |
Program TV | 169 198 | 102 120 | 82 069 | 182 910 | 102 453 | 82 481 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Program TV” najbardziej w dół