„Sprawa dla reportera” z mniejszą widownią. TVP1 liderem rynku
W jesiennym sezonie „Sprawę dla reportera” ogląda średnio 2,85 mln osób, czyli o 170 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej zajmuje dopiero czwarte miejsce.
Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 4 września br. Jesienny sezon programu ogląda średnio 2,85 mln widzów. Przełożyło się to na 19,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,53 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność magazynu rośnie z odcinka na odcinek - w analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził ten, który pokazany został 25 września br. Przyciągnął on przed telewizory 3,39 mln osób.
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
25-09-2014 | 21:27:27 | 3 389 428 | 24,28% |
18-09-2014 | 21:25:42 | 2 805 720 | 19,13% |
11-09-2014 | 21:28:06 | 2 702 371 | 18,71% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz stracił 170 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 3,02 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 22,53 proc. i 12,79 proc.
W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 13,73 proc., emitujący w tym czasie gł. „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasuje się: Polsat (11,62 proc.; „Przyjaciółki” i „Na krawędzi”) i TVP2 (9,31 proc.; pasmo filmowe).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero czwarta, przegrywając z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem jest tutaj TVN, a dalsze miejsca zajmują: Dwójka i Polsat.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 - Sprawa dla reportera | 2 849 051 | 19,99% | 10,53% |
TVN | 1 956 686 | 13,73% | 17,62% |
Polsat | 1 656 847 | 11,62% | 10,87% |
TVP2 | 1 326 650 | 9,31% | 12,89% |
Dołącz do dyskusji: „Sprawa dla reportera” z mniejszą widownią. TVP1 liderem rynku