Rekordowa oglądalność „Sprawiedliwych” w Czwórce, lepsza tylko Dwójka. Wiosną kolejna edycja
Piąty sezon serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oglądało średnio 1,87 mln osób. Względem trzeciej edycji, emitowanej jesienią ub.r., produkcja zyskała widzów notując najlepszy wynik w historii. Czwórka w czasie jej emisji wygrała walkę o widza m.in. z Polsatem, TVP1 i TVN, a wpływy z reklam wyniosły 28,52 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że szósty sezon cyklu stacja pokaże wiosną 2019 roku.
Telewizyjna Czwórka trzecią edycję hitowej produkcji „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” pokazywała od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 29 listopada 2018 roku. Średnia widownia właśnie zakończonej serii wyniosła 1,87 mln osób. Przełożyło się to na 12,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, średnia widownia całego trzeciego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 1,86 mln osób, co dało mu 12 proc. udziału w 4+ i 11,62 proc. w 16-49. Tym samym serial zyskał 10 tys. widzów. Jednocześnie jest to najchętniej oglądany sezon w historii produkcji (pod względem wyników w 4+).
Najwięcej widzów zgromadził odcinek serii, pokazany 19 listopada br. Oglądało go 2,25 mln osób.
Czwórka w paśmie nadawania całej edycji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma była TVP2 z 15,60 proc. udziału, a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadły TVN (12,14 proc. udziału), TVP1 (9,09 proc.) i Polsat (7,89 proc.).
Warte odnotowania są tutaj udziały dwóch największych konkurentów Czwórki - wynik TV Puls wyniósł 3,12 proc., a TVN7 - 2,43 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 była czwarta.
Produkcja miała wyższe wyniki, niż średnia oglądalność TV4. Na przykład w ub.r. średni udział TV4 wśród wszystkich widzów wyniósł 4,08 proc. (4,07 proc. w grupie komercyjnej).
Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków piątego sezonu wyniosły 28,52 mln zł. Dla porównania trzeci sezon zarobił z reklam 32,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że szósty sezon cyklu stacja pokaże wiosną 2019 roku.
„Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” to opowieść o grupie policjantów z wrocławskiego wydziału dochodzeniowo-śledczego, którzy zajmują się rozwiązywaniem najcięższych przestępstw. Produkcją serialu zajmuje się ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: Rekordowa oglądalność „Sprawiedliwych” w Czwórce, lepsza tylko Dwójka. Wiosną kolejna edycja