„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych i shoppingowych. „Glamour” najbardziej w dół
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, które ukazało się w promocyjnej cenie 4,99 zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2019 roku wyniosła 148 217 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2018 roku tytuł zanotował wzrost o 10,87 proc. Cena sierpniowego numeru „Twojego Stylu” została obniżona o 3 zł do 4,99 zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w sierpniu br. uplasowała się na poziomie 134 545 egz., po wzroście o 56,71 proc. - największym w zestawieniu. Jest to najwyższa miesięczna sprzedaż tego tytułu w historii, który ukazał się w promocyjnej cenie 4,99 zł (normalnie kosztuje 6,99 zł).
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu poszła do góry o 24,90 proc. do 82 613 egz.
Z kolei najwięcej - 24,85 proc. - stracił „Glamour” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 38 495 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 7. na 8.
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 62,64 proc.) również pochwalić się mogło „Zwierciadło”.
Jedyny spadek w tym ujęciu odnotowała „Pani” (Wydawnictwo Bauer) - było to 3,76 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych i shoppingowych. „Glamour” najbardziej w dół