„Twój Styl” liderem sprzedaży w kwietniu. Zyskały tylko „Zwierciadło” i „Pani”
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Hot Moda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2018 roku wyniosła 205 594 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2017 roku pismo to zanotowało spadek o 4,96 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję - z szóstej - awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w kwietniu br. uplasowała się na poziomie 70 542 egz., po wzroście o 32,34 proc. - największym w zestawieniu. Z analizy portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że „Zwierciadło” już dwunasty miesiąc z rzędu zanotowało dodatnią dynamikę sprzedaży względem analogicznego okresu rok wcześniej.
Oczko niżej uplasowało się „Avanti” (Agora), które spadło z drugiej lokaty. Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 60 312 egz., po spadku o 20,94 proc.
Z kolei najwięcej - 40,93 proc. - stracił magazyn „Hot Moda” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 20 829 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 12. na 13.
W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 53,64 proc.) pochwalić się mógł „Twój Styl”.
Największy spadek w tym ujęciu odnotował magazyn „Avanti” - było to 50,44 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem sprzedaży w kwietniu. Zyskały tylko „Zwierciadło” i „Pani”