„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2018 roku
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w 2018 roku znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w 2018 roku wyniosła 48 931 egz. W porównaniu do poprzedniego roku zmniejszyła się ona o 10,90 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 21,88 proc. do poziomu 29 793 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 26 985 egz., po spadku o 22,69 proc. - największym w zestawieniu.
W grudniu 2018 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 51 608 egz., po spadku względem grudnia 2017 roku o 16,75 proc. - największym w zestawieniu.
Podium uzupełniają: „M jak Mieszkanie” (27 993 egz.; w dół o 19,50 proc. - największy spadek w zestawieniu) i „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot; 21 612 egz.; - 11,72 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2018 roku