SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Moje Mieszkanie” ze wzrostem sprzedaży w lipcu

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”, które pochwalić się mogło jedynym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków znalazły się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lipcu 2018 roku wyniosła 47 705 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 2,97 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansowały „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 15,80 proc. do poziomu 25 723 egz.

Na kolejną lokatę spadło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 24 191 egz., po spadku o 31,34 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Czwarta była „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 8,90 proc. do 20 049 egz.

Spadek, wynoszący 6,69 proc. do 10 607 egz., odnotowało też ostatnie w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” - było to 25,78 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 16,32 proc., w tym ujęciu odnotowało „M jak Mieszkanie”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Moje Mieszkanie” ze wzrostem sprzedaży w lipcu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl