„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły z dużymi spadkami
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w maju br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły odnotowały duże spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w maju 2020 roku wyniosła 36 841 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się o 18,38 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła najbardziej w zestawieniu - o 32,27 proc. do poziomu 19 648 egz.
Podium uzupełnia „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) notujące spadek wynoszący 31,97 proc. do 6 670 egz.
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „M jak Mieszkanie” - było to 16,37 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły z dużymi spadkami