SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 850 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie po I kwartale

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Natomiast jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku uplasowała się na poziomie 848 225 egz., co oznacza stratę względem I kwartału 2014 roku o 7,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,89 proc. i ustabilizowała się na poziomie 358 820 egz. Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 188 810 egz., po wzroście o 15,32 proc. - jedynym w zestawieniu.

Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia br. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali” (więcej na ten temat).

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 5,24 proc. i wyniosła 100 962 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 137 610

849 294

848 225

1 215 639

914 030

912 157

To & Owo

537 537

358 820

358 820

570 401

385 368

385 368

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

286 557

188 810

188 810

243 926

163 725

163 725

Program TV

199 993

123 568

100 962

211 769

131 364

106 547


W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem marca ub.r. zmniejszył się o 3,63 proc. do poziomu 862 020 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (360 879 egz.; spadek o 4,26 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (189 748 egz., wzrost o 18,10 proc. - jedyny w zestawieniu).

W tym ujęciu najwięcej stracił, będący ostatni w zestawieniu, magazyn „Program TV” - było to 4,88 proc. do 98 495 egz.

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 143 918

863 020

862 020

1 240 853

896 350

894 450

To & Owo

535 590

360 879

360 879

582 494

376 954

376 954

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

286 930

189 748

189 748

245 321

160 662

160 662

Program TV

198 630

120 757

98 495

212 000

127 770

103 553

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 850 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie po I kwartale

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl