„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Rewia” zyskała najwięcej
W lipcu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Rewia”, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2018 roku względem lipca 2017 roku zmniejszyła się o 10,48 proc. i wyniosła 492 163 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,17 proc. do 326 624 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 215 212 egz., po wzroście o 1,19 proc. - największym w zestawieniu.
Z kolei najwięcej stracił „Dobry Tydzień”, który zajął szóstą lokatę. Jego średni wynik sprzedażowy w lipcu br. wyniósł 142 267 egz., po spadku o 15,24 proc.
Względem czerwca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Świat & Ludzie” - było to 7,19 proc.
Z kolei jedyny spadek w tym ujęciu, wynoszący 9,52 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Rewia” zyskała najwięcej