„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. Wszystkie tytuły na minusie
W maju br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2018 roku względem maja 2017 roku zmniejszyła się o 10,37 proc. i wyniosła 474 249 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,32 proc. do 304 478 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 193 011 egz., po spadku o 10,18 proc.
Z kolei najwięcej stracił „Dobry Tydzień”, który spadł z piątej na szóstą lokatę. Jego średni wynik sprzedażowy w maju br. wyniósł 142 361 egz., po spadku o 13,41 proc.
Względem kwietnia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Twoje Imperium” - było to 2,13 proc.
Z kolei największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 12,95 proc., odnotowało „Na Żywo”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. Wszystkie tytuły na minusie