„Kobieta i Życia” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, pisma poradnikowe w czołówce (top 90)
W sierpniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2018 roku wyniosła 294 838 egz. W porównaniu do sierpnia 2017 roku zmniejszyła się ona o 6,25 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego magazynu uplasował się na poziomie 206 402 egz., po spadku o 21,34 proc.
Ostatnią lokatę podium zajęły z kolei „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zwiększył się o 8,55 proc. do 204 765 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia osiem pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Ponadto w top 10 znalazł się tytuł luksusowy, yellow, kulinarny i popularnonaukowy.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życia” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, pisma poradnikowe w czołówce (top 90)