Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry
W październiku br. prawie wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rewia”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, a na pozycji lidera znalazło się „Życie na Gorąco”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) jest „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2015 roku względem października 2014 roku spadła o 9,22 proc. i wyniosła 533 405 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,47 proc. do 304 140 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 206 630 egz., po spadku o 11,84 proc. - największym w zestawieniu.
Z szóstej (ostatniej) na czwartą lokatę awansował magazyn „Dobry Tydzień”, który wszedł na rynek w październiku ub.r. W październiku br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 183 240 egz., po wzroście o 24,42 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 734 755 | 533 405 | 533 405 | 744 784 | 587 611 | 587 611 |
Twoje Imperium | 421 156 | 304 140 | 304 140 | 447 917 | 328 707 | 328 707 |
Rewia | 314 440 | 206 630 | 206 630 | 339 898 | 234 383 | 234 383 |
Dobry Tydzień | 282 429 | 183 240 | 183 240 | 349 862 | 147 273 | 147 273 |
Świat & Ludzie | 280 512 | 175 607 | 175 607 | 284 732 | 192 142 | 192 142 |
Na Żywo | 273 135 | 172 757 | 172 757 | 284 724 | 184 223 | 184 223 |
W porównaniu do września br. wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Życie na Gorąco” - było to 6,25 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 734 755 | 533 405 | 533 405 | 765 518 | 568 962 | 568 962 |
Twoje Imperium | 421 156 | 304 140 | 304 140 | 441 136 | 321 790 | 321 790 |
Rewia | 314 440 | 206 630 | 206 630 | 322 904 | 213 681 | 213 681 |
Dobry Tydzień | 282 429 | 183 240 | 183 240 | 285 946 | 189 651 | 189 651 |
Świat & Ludzie | 280 512 | 175 607 | 175 607 | 294 144 | 182 430 | 182 430 |
Na Żywo | 273 135 | 172 757 | 172 757 | 282 907 | 182 152 | 182 152 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Życia na Gorąco” w dół o 50 tys. egz. „Dobry Tydzień” o 24 proc. do góry