SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom agencją mediową Amnesty International

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka. 
 

Umowa ma charakter projektowy, a do obowiązków agencji Starcom będzie należało strategiczne planowanie i zakup kampanii telewizyjnych.

- Po przeanalizowaniu wszystkich ofert, jednogłośnie postawiliśmy na Starcom. Agencja nie tylko najlepiej odpowiedziała na nasze potrzeby, ale również wykazała się profesjonalizmem i dogłębną ekspertyzą. Rekomendacje zaproponowane przez Starcom to dla nas skarbnica wiedzy, co nie pozostawia wątpliwości, że przekazujemy nasz budżet mediowy w dobre ręce. Dodatkowo, oferta przedstawiona przez agencję jest najatrakcyjniejsza pod względem kosztowym, więc zapewnia nam najlepsze dotarcie do grupy docelowej. Wspaniale jest pracować z najlepszymi – mówi Marta Marchlewska-Ziomek, menadżerka działu komunikacji w Amnesty International Polska.

Pierwsza wspólna kampania Starcomu i Amnesty International Polska ruszy w pierwszym kwartale 2024 roku i – zgodnie z założeniami współpracy – będzie obejmowała działania w telewizji. 

Amnesty International Polska to nie jedyna organizacja pozarządowa, z którą współpracuje Starcom. 

W portfolio agencji znajduje się także Fundacja DKMS oraz Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.

Dołącz do dyskusji: Starcom agencją mediową Amnesty International

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl