Starcom agencją mediową Amnesty International
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
Umowa ma charakter projektowy, a do obowiązków agencji Starcom będzie należało strategiczne planowanie i zakup kampanii telewizyjnych.
- Po przeanalizowaniu wszystkich ofert, jednogłośnie postawiliśmy na Starcom. Agencja nie tylko najlepiej odpowiedziała na nasze potrzeby, ale również wykazała się profesjonalizmem i dogłębną ekspertyzą. Rekomendacje zaproponowane przez Starcom to dla nas skarbnica wiedzy, co nie pozostawia wątpliwości, że przekazujemy nasz budżet mediowy w dobre ręce. Dodatkowo, oferta przedstawiona przez agencję jest najatrakcyjniejsza pod względem kosztowym, więc zapewnia nam najlepsze dotarcie do grupy docelowej. Wspaniale jest pracować z najlepszymi – mówi Marta Marchlewska-Ziomek, menadżerka działu komunikacji w Amnesty International Polska.
Pierwsza wspólna kampania Starcomu i Amnesty International Polska ruszy w pierwszym kwartale 2024 roku i – zgodnie z założeniami współpracy – będzie obejmowała działania w telewizji.
Amnesty International Polska to nie jedyna organizacja pozarządowa, z którą współpracuje Starcom.
W portfolio agencji znajduje się także Fundacja DKMS oraz Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.
Dołącz do dyskusji: Starcom agencją mediową Amnesty International