Starcom ma nowe pozycjonowanie
Należąca do Publicis Groupe agencja Starcom, wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Move People. Move Business”.
– Nie myślimy o sobie już tylko w kategorii agencji mediowej, ale agencji omnichannelowej - strategicznym partnerze, który „łączy wszystkie kropki” w coraz bardziej sfragmentaryzowanym otoczeniu. Upraszcza, a nie komplikuje, projektuje całościowy ekosystem POE oraz wyznacza trendy, zmienia paradygmaty i transformuje dotychczasowe podejście do kreowania wartości marki – mówi Magda Kolenkiewicz, general manager Starcom.
Jak podaje firma, Starcom ma doświadczenie w głębokim zrozumieniu zachowań konsumentów i przekładaniu tego zarówno na perspektywę krótko-okresową, jak i strategiczne długoterminowe planowanie. Dzięki głębokiemu osadzeniu w danych, analityce i badaniach, rozumie specyfikę ścieżek decyzyjnych konsumentów w różnych kategoriach, w efekcie czego, dobiera punkty styku treści i rozwiązania skutecznie wpływające na percepcję i decyzje konsumentów. Pracuje na insightach zarówno tych głębszych przekładających się na całościową strategię, ale też tych determinujących decyzje taktyczne i bieżące optymalizacje, budując rekomendacje w duchu test & learn.
– Myślimy perspektywą całego procesu decyzyjnego konsumenta. Proponujemy adekwatne, skuteczne oraz wykorzystujące specyfikę mediów i touchpointów rozwiązania prowadzące do wzrostu sprzedaży, a także wzmocnienia kondycji marki. Poruszamy się nie tylko w obszarze tradycyjnie pojętej reklamy, czyli dystrybucji treści stworzonej przez marki, ale także projektujemy doświadczenia w sferze owned czy earned za pomocą rozwiązań content & advocacy, a także - co coraz ważniejsze - skuteczne wsparcie sprzedaży, czyli retail media i szeroko pojęty omnicommerce – kontynuuje Magda Kolenkiewicz.
Wprowadzone obecnie zmiany to pierwszy kompleksowy rebranding w historii Starcomu i część planów związanych z obchodami 25 rocznicy powstania marki. Nowemu pozycjonowaniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej. Jak podano w komunikacie "łączy dwie palety kolorów, ciepłych barw symbolizujących zrozumienie ludzi i ich motywacji, z barwami chłodnymi reprezentującymi leadership oraz technologię i dane. Kluczowymi elementami identyfikacji jest gwiazda, obecnie w nowej, dynamicznej odsłonie oddającej znaczenie hasła: move people. move business".
Wśród klientów Starcomu są m.in. Leroy Merlin, Avon, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Visa, Samsung, ZT Kruszwica, Millennium Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron, Grupa Żywiec.
Dołącz do dyskusji: Starcom ma nowe pozycjonowanie