Start Filmbox Premium wsparty nietypową kampanią i otwartym oknem (wideo)
Rebranding kanału Filmbox Extra w Filmbox Premium wspiera kampania reklamowa, w tym działania ambientowe. Dodatkowo stacja dostępna będzie w ramach otwartego okna u wielu operatorów.
Na antenie Filmbox Premium emitowany będzie serial „Transporter”. W związku z tym stacja przygotowała ambientową akcją promocyjną. Na klientów, którzy 25 września br. na warszawskim Bemowie zamówili w aplikacji iTaxi specjalnie oznaczony samochód, czekała niespodzianka. Odbywali oni na kaskaderską jazdę „transporterowym” audi A8. Zapis ich przejażdżki trafił do przygotowanego przez Filmbox klipu. Partnerami akcji było iTaxi.pl i dealer Audi Rowiński-Waldemajer.
Rebranding stacji wspiera też kampania w telewizji (kanały Kino Polska TV), radiu (Radio ZET Chilli, Radio ZET Gold), prasie („Kropka TV”, „To & owo”, „Super Express TV”, „Gazeta Telewizyjna”) oraz w internecie (Filmweb). Za kreacje reklamowe i zakup mediów odpowiadał dział marketingu Kino Polska TV, przy akcji ambientowej wspierany przez agencję El Padre.
Kanał Filmbox Premium w okresie od 29 września do 6 października br. będzie dostępny w ramach tzw. otwartego okna dla abonentów platfomy nc+ oraz sieci kablowych UPC Polska, Multimedia Polska, Toya, Inea i Netia.
Poza przekształceniem Filmboxu Extra w Filmbox Premium, 29 września br. Filmbox HD zmienił nazwę na Filmbox Extra HD.
W portfolio Kino Polska TV w naszym kraju są jeszcze m.in. Kino Polska, Kino Polska Muzyka ora Filmbox.
Dołącz do dyskusji: Start Filmbox Premium wsparty nietypową kampanią i otwartym oknem (wideo)