SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strony dla kobiet: na czele kafeteria.pl i wizaz.pl

Najpopularniejszymi serwisami internetowymi dla kobiet są kafeteria.pl, wizaz.pl i kobieta.wp.pl. W skali roku najbardziej na zasięgu zyskały kobiece strony Onetu i Gazeta.pl oraz papilot.pl.

Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że w październiku ub.r. kafeteria.pl (należąca do Grupy o2.pl), wizaz.pl (Grupa Edipresse) i kobieta.wp.pl jako jedyne strony dla kobiet przekroczyły poziom 2 mln użytkowników. Kafeteria.pl miała najwięcej real users i odsłon mobilnych, na wizaz.pl internauci spędzali najwięcej czasu, a kobieta.wp.pl - reklamowana obecnie pod hasłem „Ciekawsza strona kobiecości” (więcej o tej kampanii) - zanotowała najwięcej odsłon.

>>> WP przed YouTube’em, NK.pl w dół, Grupa TVN w top20

Wśród pozostałych stron tylko polki.pl (Grupa Edipresse) - które niedługo zostaną udostępnione w odświeżonej wersji (więcej na ten temat) - miały ponad milion real users. Natomiast na papilot.pl przeciętny użytkownik wykonywał aż 30 odsłon i spędzał 20 minut. Z kolei średnio na ponad kwadrans przyciągały swojego real usera wysokieobcasy.pl (Grupa Gazeta.pl).

TOP15 serwisów dla kobiet w październiku ub.r. (Megapanel PBI/Gemius)
lp. serwis użytkownicy (real users) odsłony krajowe ogółem średnia liczba odsłon na użytkownika czas [godz] średni czas na użytkownika [godz:min:s] zasięg odsłony krajowe mobile
1 kafeteria.pl 2 801 020 22 338 197 7,97 602230,88 00:12:54 14,77% 862 489
2 wizaz.pl 2 366 874 34 706 920 14,66 789889,95 00:20:01 12,48% 470 420
3 kobieta.wp.pl 2 156 535 59 605 687 27,64 461359,12 00:12:50 11,37% 185 235
4 polki.pl 1 067 087 9 045 189 8,48 97103,80 00:05:28 5,63% 139 768
5 kobieta.onet.pl 860 946 12 330 089 14,32 114824,74 00:08:00 4,54% 32 911
6 kobieta.gazeta.pl 832 237 10 194 434 12,25 155406,86 00:11:12 4,39% 126 341
7 kobieta.interia.pl 802 246 8 284 806 10,33 115947,65 00:08:40 4,23% 43 334
8 papilot.pl 699 091 21 888 044 31,31 234741,99 00:20:09 3,69% 192 386
9 stylistka.pl
625 636 6 855 205
10,96
57466,4
00:05:31
3,20%
54 968
10 styl.fm 581 892 10 643 000 18,29 78528,04 00:08:06 3,07% 70 250
11 ofeminin.pl 556 360 4 551 409 8,18 33453,22 00:03:36 2,93% 66 753
12 lula.pl 546 920 10 223 760 18,69 127730,09 00:14:01 2,88% 106 678
13 kobieta.pl 469 804 2 859 694 6,09 34954,29 00:04:28 2,48% 47 245
14 wysokieobcasy.pl 365 175 3 255 715 8,91 98365,77 00:16:10 1,93% 45 744
15 iwoman.pl 335 762 2 796 969 8,33 23412,88 00:04:11 1,77% 15 242

 

 

Zestawienie nie uwzględnia serwisu we-dwoje.pl, promowanego jako "Portal dla Niej i dla Niego", którego 30-40 proc. użytkowników stanowią mężczyźni. W październiku ub.r. we-dwoje.pl zanotowało 1,323 mln real users, 9,531 mln odsłon i 126 tys. odsłon mobilnych, mając 6,97 proc.zasięgu. Przeciętny użytkownik spędził na stronie 4 minuty i 33 sekundy.


W skali roku kafeteria.pl i wizaz.pl zanotowały niewielkie zmiany odwiedzalności. Za to kobieta.wp.pl straciła ok. 220 tys. użytkowników i ponad 11 mln odsłon. Natomiast styl.fm miał ok. 135 tys. real users i ponad 9 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a stylistka.pl - prawie 100 tys. real users i ponad milion odsłon mniej.

 

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2011

Z drugiej strony kobieta.onet.pl zyskała w skali roku ponad 110 tys. real users i ponad 6,5 mln odsłon, a kobieta.gazeta.pl - ok. 250 tys. real users i 3,3 mln odsłon. Papilot.pl zanotował ok. 225 tys. użytkowników i 2,9 mln odsłon więcej. Z kolei wysokieobcasy.pl miały 40 tys. real users i milion odsłon więcej, a iwoman.pl (Grupa Money.pl) - prawie 100 tys. real users i 1,5 mln odsłon więcej. 

TOP15 serwisów dla kobiet rok po roku (Megapanel PBI/Gemius)
lp. serwis X 2011 X 2010
real users odsłony czas real users odsłony czas
1 kafeteria.pl 2 801 020 22 338 197 00:12:54 2 770 814 23 421 750 00:13:46
2 wizaz.pl 2 366 874 34 706 920 00:20:01 2 339 854 34 887 260 00:20:40
3 kobieta.wp.pl 2 156 535 59 605 687 00:12:50 2 378 652 70 871 786 00:12:26
4 polki.pl 1 067 087 9 045 189 00:05:28 1 027 910 9 298 606 00:06:19
5 kobieta.onet.pl 860 946 12 330 089 00:08:00 747 567 5 556 234 00:06:35
6 kobieta.gazeta.pl 832 237 10 194 434 00:11:12 584 486 6 870 142 00:10:52
7 kobieta.interia.pl 802 246 8 284 806 00:08:40 871 424 8 510 719 00:07:48
8 papilot.pl 699 091 21 888 044 00:20:09 473 070 19 015 029 00:27:36
9 stylistka.pl 625 636 6 855 205 00:05:31 720 925
7 942 659
00:07:44
10 styl.fm 581 892 10 643 000 00:08:06 718 005 19 956 244 00:11:46
11 ofeminin.pl 556 360 4 551 409 00:03:36 534 830 4 870 759 00:04:39
12 lula.pl 546 920 10 223 760 00:14:01 579 601 10 307 428 00:12:28
13 kobieta.pl 469 804 2 859 694 00:04:28 506 446 3 167 105 00:04:29
14 wysokieobcasy.pl 365 175 3 255 715 00:16:10 321 296 2 235 616 00:10:41
15 iwoman.pl 335 762 2 796 969 00:04:11 238 980 1 243 707 00:03:29


 

Dołącz do dyskusji: Strony dla kobiet: na czele kafeteria.pl i wizaz.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:))
a widzieliście stronę:
www.behemoth.com.pl

Inna niż się spodziewacie heehe
0 0
odpowiedź
User
KarolinaK
Super okazja, ostatnie dni promocji sprawdźcie http://mojeokazje.com/zliczanie/134
0 0
odpowiedź
User
Anna
Ja polecam www.kobietaxl.pl
To ekskluzywny portal dla kobiet myślących takich jak ja ;)
0 0
odpowiedź