SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Surowi rodzice”: 2,9 mln widzów. TVN na trzecim miejscu

Nowy reality-show TVN “Surowi rodzice”, nadawany w niedzielne wieczory, po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,89 mln widzów. To mniej niż ogląda w tym czasie propozycje TVP1 oraz Telewizji Polsat.

“Surowi rodzice” nadawani są w niedziele o 20.00. Po trzech odcinkach program gromadzi średnio 2,89 mln widzów, co daje TVN 16,58 proc. udziału w rynku w grupie 4+ - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. To słabszy wynik niż ten, który wtedy osiągają Jedynka (nadaje “Pogodę” i “Ranczo” i ma 32,41 proc. udziału) oraz Polsat (“Tylko muzyka. Must be the music”; 17,19 proc.). Słabiej od TVN wypada za to Dwójka (“Kabaretowy Klub Dwójki”; 8,38 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN zajmuje drugą pozycję w rynku z udziałem na poziomie 21,09 proc. Lepsza jest tylko TVP1 z wynikiem wynoszącym 24,09 proc. Udział Polsatu to 20,56 proc., a TVP2 - 7,24 proc.

TVN emitując “Surowych rodziców” ma jednak niższe wyniki oglądalności w niedzielnym paśmie 20.00-21.00 niż w analogicznym okresie ub.r., gdy kanał nadawał “X Factora”. Wtedy stację w tym czasie śledziło aż 4,32 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 24,36 proc. i 30,67 proc.

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 30-49 lat i osoby po 55. roku życia oraz mieszkańcy miast.

W każdym odcinku programu “Surowi rodzice” widzowie mogą zobaczyć jak dwóch sprawiających kłopoty swoim rodzicom nastolatków wysyłanych jest na tydzień do innych , bardziej “surowych” rodziców. Mają oni za zadanie spróbować poprawić zachowanie bohaterów. Reality-show oparty jest na brytyjskim formacie “The World's Strictest Parents”.


Widownia “Surowych rodziców” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
11-03-2012 2 985 301 16,97% 21,90%
18-03-2012 3 124 613 17,85% 23,08%
25-03-2012 2 563 319 14,89% 18,16%
Średnia 2 890 593 16,58% 21,09%


Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 5 651 207 32,41% 24,09%
Polsat 2 997 950 17,19% 20,56%
TVN – Surowi... 2 890 593 16,58% 21,09%
TVP2 1 460 538 8,38% 7,24%


Profil widowni formatu
  

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,81% 79
Kobiety 62,19% 120
Wiek  4-9 2,98% 50
 10-15 4,02% 60
16 - 19 2,66% 49
20 - 24 4,53% 59
25 - 29 8,62% 97
30 - 34 12,38% 149
35 - 39 9,56% 129
40 - 44 9,54% 147
45 - 49 6,77% 101
50 - 54 7,23% 90
55 - 59 8,95% 114
60 22,75% 110
Wlk. miasta Wieś 30,45% 78
< 50 tys. 23,66% 101
50-100 tys. 9,87% 119
100-200 tys. 9,34% 122
> 200 tys. 26,68% 125
Zawód Top management 11,50% 117
Pracownicy średniego szczebla 21,50% 138
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,03% 106
Emeryci 27,42% 109
Inni 19,55% 64
Wykształcenie Podstawowe 40,84% 101
Średnie 37,33% 115
Wyższe 14,83% 102
Inne 7,00% 55

Dołącz do dyskusji: “Surowi rodzice”: 2,9 mln widzów. TVN na trzecim miejscu

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
bardzo slaby program, kolejna porażka TVN
0 0
odpowiedź
User
mark
Kolejny sukces tvn. Brawo! :)
0 0
odpowiedź
User
TVN badziewie
Reklama- TVN i pierdzenie oniczym pomiedzy
0 0
odpowiedź