SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Suzuki rusza z pierwszą polską kampanią "Suzuki Show. Czas hybryd" (wideo)

Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid to modele aut reklamowane w pierwszej polskiej kampanii reklamowej samochodów Suzuki. Za jej realizację odpowiadają agencje Communication Unlimited i Value Media (GroupOne).

Kampania pod nazwą „Suzuki Show. Czas hybryd”  obejmuje emisję spotów w TVN, TVP i Polsacie oraz ich kanałach tematycznych, a także jest wyświetlana w kinach Helios.

Składają się na nią spoty reklamowe oraz motoryzacyjne show, którego odcinki są dostępne online.  Tym razem ambasadorowie marki dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas, opowiadają o zaletach Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid, sprawdzając je w mieście i w terenie.

Pierwsza odsłona kampanii „Suzuki Show”, która dotyczyła hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross, była obecna w mediach od początku marca 2021 r.

Nazwa konceptu reklamowego „Suzuki Show” nawiązuje  do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale  przede wszystkim udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzeni osobowościami telewizyjnymi, które w sposób przystępny, zrozumiały, ale i humorystyczny opowiadają o samochodach.
 

„Suzuki Show” to pierwsza polska kampania marki Suzuki w Polsce. Communication Unlimited w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, internecie i radiu oraz działania out doorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.

Za produkcję spotów odpowiada  Selfish3, a za zakup mediów Value Media.

Dołącz do dyskusji: Suzuki rusza z pierwszą polską kampanią "Suzuki Show. Czas hybryd" (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
czy to nie jest kopia reklam Toyoty?
0 0
odpowiedź