'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera
We wrześniu 2008 roku wzrosła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej zyskał magazyn "Poradnik Domowy" (Agora SA), ale liderem w segmencie były "Dobre Rady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) we wrześniu br. wyniosła 542 161 egz. i była o 12 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Poradnik Domowy", które
sprzedało się w ilości 500 277 egz. (wzrost o 14 proc.), a na
pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer)
ze sprzedażą ogółem na poziomie 458 029 egz. (spadek o 6
proc.)
wrzesień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 542 161 | 483 234 |
Poradnik Domowy | 500 277 | 439 835 |
Świat Kobiety | 458 029 | 488 995 |
Claudia | 396 706 | 442 275 |
Olivia | 324 379 | 321 160 |
Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca
widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik
"Dobre Rady" (14 proc.).
2008 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 542 161 | 475 948 |
Poradnik Domowy | 500 277 | 482 367 |
Świat Kobiety | 458 029 | 559 618 |
Claudia | 396 706 | 422 681 |
Olivia | 324 379 | 415 899 |
Dołącz do dyskusji: 'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera