Świat Majów reklamuje Jupika (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju dla dzieci Jupik (Hoop Polska). Akcję – promująca zmieniony wizerunek marki – przygotowały firmy Ogilvy & Mather, MPG i ActiveIT.
Kampania reklamowa Jupika nawiązuje swoją tematyką do starożytnej cywilizacji Majów. Akcja wspiera promocję, w której należy zbierać kody z opakowań tego napoju i rejestrować je na stronie jupik.com. W ten sposób zyskuje się szansę na wygranie jednego z ośmiu czteroosobowych wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech.
Jupik: zmienione logo, nowy brand hero
Zresztą w zmienionej wersji został udostępniony serwis jupik.com, który przybrał obecnie formę Jupik City, w którym znalazły się m.in. gry, konkursy i czat. Witrynę przygotowała czeska agencja ActiveIT.
Działania reklamowe wspierające promocję – zaplanowaną do 26 czerwca – obejmują telewizję (30- i 10-sekundowe spoty we wszystkich najważniejszych stacjach dziecięcych oraz w weekendowym paśmie bajkowym na Polsacie) oraz internet (reklamy na Gadu-Gadu i w serwisach dziecionline.pl, kolorowaneczki.pl, kreskowka.pl i mojegry.pl, gra flashowa „Przygody Jupika w krainie Majów” w serwisach gry.pl i wyspagier.pl), a od 27 maja do 23 czerwca będą prowadzone w kinach (reklamy przed filmem „Kung-Fu Panda”, eventy w kinach sieci Cinema City w pięciu miastach).
Kreację kampanii przygotował czeski oddział agencji reklamowej Ogilvy & Mather, a za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Świat Majów reklamuje Jupika (wideo)