Hoop Polska wybrał agencję S4 do reklamowania syropów Paola
Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg firmy Hoop Polska dotyczący kompleksowej obsługi reklamowej marki syropów Paola.
Liczba i nazwy pozostałych uczestników przetargu nie zostały ujawnione. Nie podano okresu, na jaki została zawarta umowa o współpracy między marketerem i agencją.
Agencja S4 poinformowała natomiast, że współpraca będzie miała charakter długofalowy i obejmuje kompleksową obsługę, w tym komunikację ATL, BTL i działania w social media. Agencja będzie odpowiadała dla marki Paola za realizację platformy kreatywnej, którą przygotowała na potrzeby przetargowe i która została wybrana przez Hoop Polska do dalszej implementacji.
Start komunikacji przygotowanej przez S4 jest planowany na początek 2016 roku. Na obecnym etapie producent i agencja nie podają szczegółów tych działań.
Ostatnią kampanię syropów Paola, prowadzoną wiosną br., zrealizowały agencje Hand Made (kreacja spotów telewizyjnych), PND i studio A2 (reklamy prasowe) i Havas Media (planowanie i zakup mediów). Markę promowano wówczas pod hasłem „A Ty? Na który smak masz dzisiaj ochotę?”.
Dołącz do dyskusji: Hoop Polska wybrał agencję S4 do reklamowania syropów Paola