SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sylwester Wardęga zarobił 400 tys. zł z reklam przy psie-pająku

Według magazynu „Forbes” wpływy Sylwestra Wardęgi z reklam przy klipie z psem-pająkiem, który na YouTubie zanotował ponad 100 mln wyświetleń, wyniosły ok. 400 tys. zł. Współpracująca z youtuberem sieć LifeTube nie komentuje tej informacji.

„Forbes” podał, że na wpływy Wardęgi z klipu z psem pająkiem złożyły się zarówno spoty emitowane przed nim (tzw. prerolle), jak i wyświetlane obok reklamy graficzno-tekstowe (w ramach systemu Google AdSense). Twórca jest bohaterem okładkowego artykułu w nowym numerze magazynu.

Przypomnijmy, że filmik z psem pająkiem został umieszczony na początku września. Błyskawicznie zdobył bardzo dużą popularność, m.in. dlatego że zainteresowało się nim sporo zagranicznych mediów. W połowie września stał się najpopularniejszym polskim klipem w historii YouTube’a,  notując w ciągu 12 dni 87,7 mln wyświetleń (zobacz szczegóły). Do tej pory został obejrzany 102,8 mln razy.

>>> Przeglądaj wszystkie okładki „Forbesa” w naszym dziale Jedynki

Współpracująca z Sylwestrem Wardęgą sieć partnerska LifeTube nie potwierdza informacji „Forbesa” o wpływach reklamowych z rekordowego klipu. - Nie ujawniamy takich szczegółów dotyczących współpracy z twórcami - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Sołtysińska, dyrektor firmy.

LifeTube pomaga youtuberom zarówno w rozliczeniach reklamowych (twórcom współpracującym w ramach programu partnerskiego YouTube przekazuje większą część wpływów z reklam emitowanych przy ich filmikach), jak też prowadzeniu i rozwoju kanałów.

YouTube jest trzecim, po Google’u i Facebooku, najpopularniejszym serwisem internetowym w Polsce. W sierpniu br. odwiedziło go 16,09 mln polskich użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Sylwester Wardęga zarobił 400 tys. zł z reklam przy psie-pająku

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
4 PLN
Za udział w reklamówce mu zapłacę:)
0 0
odpowiedź
User
j
Tak mi przykro, że mam adblocka. Tak bardzo.
0 0
odpowiedź
User
Mikr
Ile można ten temat wałkować? Filmów gdzie jest 100 mln wyświetleń jest na pęczki o ile nie tysiące. Panu gratulujemy i życzymy kolejnych takich eventów. Rzecz ponura w tej sytuacji jest taka - kontra do tezy z artukułu - że gdyby nie media tradycyjne to ten wynik byłby poza zasięgiem. Przez to że został on pokazany w paru dużych stacjach informacyjnych a potem do bólu promowany w polskich mediach to tak naprawdę nakręciło licznik do takich wartości.
0 0
odpowiedź