„Szansa na sukces. Opole 2019” hitem. TVP2 znokautowała konkurencję
Nowy program „Szansa na sukces. Opole 2019” oglądało średnio 1,72 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,01 mln zł.
„Szansa na sukces. Opole 2019” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele i święta o godz. 15.15, w okresie od 7 kwietnia do 19 maja 2019 roku. Średnia widownia dziewięciu odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,72 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,18 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 2,18 mln oglądających, produkcja zgromadziła 14 kwietnia.
TVP2 w czasie nadawania „Szansa na sukces. Opole 2019” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,17 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne i powtórki programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Trzeci był TVN (pasmo filmowe; 4,72 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Pensjonat nad rozlewiskiem”; 3,68 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosły 2,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Formuła „Szansa na sukces. Opole 2019” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012. Gospodarzem cyklu został Artur Orzech.
Zwycięzcą programu została Aleksandra Nykiel, która w ramach nagrody otrzymała możliwość występu w konkursie Debiuty podczas tegorocznego Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „Szansa na sukces. Opole 2019” hitem. TVP2 znokautowała konkurencję
Fajfajniejszy to był chyba z Willas.
No ale do tego sala kongresów potrzebna a nie tam jakieś studyjko