Złote rady „Szefa i Reszty” dla Michała Sadowskiego, Michała Góreckiego i twórców „Mordoru na Domaniewskiej”
Ruszyła kolejna odsłona kampanii portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl „Szef i reszta”. Po premierze spotu telewizyjnego, Szef udziela porad osobowościom internetowym – Michałowi Sadowskiemu, Michałowi Góreckiemu i twórcom strony „Mordor na Domaniewskiej”. Działania prowadzą agencje Scholz & Friends Warszawa wspólnie z The Digitals.
Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej - rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu – Michała Sadowskiego, (prezesa firmy Brand24) Michała Góreckiego (właściciela sklepu internetowego Koszulkowo) czy twórców strony "Mordor na Domaniewskiej".
Wideo online ma zachęcać użytkowników do wygodnego szukania pracy z aplikacją Pracuj.pl.
Na Facebooku użytkownicy mogą znaleźć humorystyczne treści motywacyjne od Szefa zwane „Szefotywatorami”.
Kampania „Szef i reszta” wystartowała na początku października tego roku.
Internetową odsłonę serialu „Szef i Reszta” oraz cykl „Szef radzi” przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa wspólnie z The Digitals.
Dołącz do dyskusji: Złote rady „Szefa i Reszty” dla Michała Sadowskiego, Michała Góreckiego i twórców „Mordoru na Domaniewskiej”