TalentMedia negocjuje kupno firmy content marketingu wideo
Sieć partnerska TalentMedia, należąca do holdingu marketingowo-badawczego Mediacap, podpisała umowę term sheet dotyczącą wstępnych warunków kupna 100 proc. udziałów spółki zajmującej się content marketingiem wideo. Do końca lipca będzie prowadzić negocjacje w tej sprawie na wyłączność.
- Term sheet określa wstępne oczekiwania stron w zakresie harmonogramu transakcji i warunków finansowych, składu organów i sposobu ich powoływania oraz zasad reprezentacji i prowadzenia spraw spółki, jak również ograniczeń w rozporządzaniu jej udziałami, zakazów konkurencji i zobowiązań do zachowania poufności - opisano w komunikacie giełdowym Mediacapu. Zaznaczono, że realizacja transakcji zależy od satysfakcjonującego zakończenia due diligence spółki.
Nie podano, o którą firmę chodzi.
Stwierdzono natomiast, że na podstawie term sheet TalentMedia do końca lipca br. będzie prowadzić negocjacje na wyłączność dotyczące kupna 100 proc. jej udziałów. - Zakończenie negocjacji planowane jest również na koniec lipca br. - dodano.
TalentMedia przejął LifeTube’a i zainwestował w Gameset
W marcu br. TalentMedia za 9,2 mln zł kupił od funduszu Altus TFI 79,05 proc. udziałów LT Group, właściciela sieci partnerskiej LifeTube. Zapowiedziano wtedy, że TalentMedia i LifeTube nadal będą działać jako osobne firmy i marki, ale zintegrują swoje działania w wielu obszarach, m.in. rozwoju technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, wymiany know-how, a także PR i marketingu.
Natomiast w grudniu ub.r. Mediacap zapłacił 1,8 mln zł za 28 proc. udziałów agencji marketingu gamingowego Gameset.
Sam TalentMedia został przejęty przez Mediacap i jego spółkę zależną The Digitals dwa lata temu. Za 51,1 proc. udziałów zapłaciły 2,78 mln zł plus maksymalnie 1,5 mln zł premii.
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Mediacap - do której oprócz TalentMedia i The Digitals należą firmy i marki Scholz & Friends Warszawa, Booost, IQS, Plastream i Opinie.pl - zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 16,6 proc. do 19,2 mln zł oraz 1,25 mln zł straty netto (wobec 701 tys. zł straty rok wcześniej). - Wynik ten nie odzwierciedla jednak bardzo dobrej kondycji biznesu, a jedynie pokazuje nierównomierne rozłożenie rozliczenia projektów w ciągu roku obrotowego - skomentował zarząd firmy.
Dołącz do dyskusji: TalentMedia negocjuje kupno firmy content marketingu wideo