Tarczyński z serwisem internetowym od OS3
Ruszył nowy serwis internetowy marki Tarczyński. Za jego realizację odpowiada agencja OS3.
Nowa strona internetowa marki Tarczyński została przygotowana na podstawie strategii opierającej się na content marketingu i jest zaprojektowana zgodnie z technologią RWD.
Witryna została podzielona na cztery sekcje związane ze smakami, miejscami, wydarzeniami oraz produktami. Autorami publikowanych treści i zdjęć są blogerzy specjalizujący się w tematach kulinarnych, podróżniczych i lifestyle’owych. Serwis ma przybliżać konsumentom ciekawostki związane z gotowaniem, inspiracjami z całego świata, przepisami kulinarnymi, polecanymi rozrywkami, czy modnymi miejscami.
Za przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej marki Tarczyński, w tym za koncepcję kreatywną, architekturę informacji oraz mechanizmy, odpowiada OS3. Agencja jest również odpowiedzialna za koordynację działań z blogerami, stworzenie kanału na YouTube oraz prowadzenie fanpage’a na Facebooku. Ponadto zrealizowała ona kampanię internetową, która objęła m.in. display, search, YouTube i FacebookAds.
Dołącz do dyskusji: Tarczyński z serwisem internetowym od OS3