„Taste the Feeling” oficjalnym hymnem Coca-Coli na UEFA Euro 2016
"Taste the Feeling", utwór przygotowany przez Avicii dla koncernu Coca-Cola, a zaśpiewany przez Conrada Sewella, został ogłoszony oficjalnym hymnem kampanii marki Coca-Cola podczas UEFA EURO 2016™.
Piosenka skomponowana przez szwedzkiego producenta Avicii w wykonaniu urodzonego w Londynie Australijczyka Sewella, jest już dostępna na Spotify i w iTunes. Utwór będzie można niebawem zobaczyć w spotach telewizyjnych jako część kampanii Coca-Cola, jej szczegółów firma na razie nie podaje.
Akustyczna wersja "Taste the Feeling" zadebiutowała w styczniu podczas startu globalnej kampanii reklamowej Coca-Coli. Jak tłumaczą przedstawiciele koncernu, "Taste the Feeling" to pełen optymizmu hymn, który świetnie oddaje ducha kampanii Coca-Coli na zbliżające się mistrzostwa.
- Od 2011 roku pracowaliśmy z Avicii nad wieloma projektami. To artysta, który doskonale wie, jak stworzyć optymistyczną muzykę, która dotrze do milionów słuchaczy na całym świecie - mówi Joe Belliotti, dyrektor muzyczny w Coca-Cola. - Z jego muzyczną wrażliwością tworzy piosenki, które potrafią zaangażować każdego słuchacza. Mają w sobie współczesnego ducha, choć autor nie stroni od używania tradycyjnych instrumentów - dodaje.
Utwór pojawi się też w najnowszej grze Ubisoftu „Just Dance” wraz ze specjalnie zaprojektowaną choreografią.
Koncern zapowiedział, że artysta przygotuje też hymn marki na igrzyska olimpijskie w Rio.
Dołącz do dyskusji: „Taste the Feeling” oficjalnym hymnem Coca-Coli na UEFA Euro 2016