Tatra reklamuje swoją loterię w telewizji
Na początku lutego wystartowała telewizyjna kampania loterii „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”. Akcję przygotowały G3 Group, Heart&Brain, Starcom, Hope, Global i GoldenSubmarine.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Loteria ma charakter instant win, kupujący od razu dowiaduje się, czy wygrywa. Do zdobycia zestawy piwa Tatra.
Loteria trwa do 31 marca. Od początku lutego promowana jest nowym, 15-sekundowym spotem telewizyjnym, który jest emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.
Dodatkowo przygotowano również działania w internecie oraz punktach sprzedaży.
Za obsługę promocji odpowiada agencja G3 Group. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, za planowanie i zakup mediów Starcom. Projekty opakowań przygotowała agencja MH-ART, materiały POS agencja Global. Działania PR realizuje agencja Hope, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.
Dołącz do dyskusji: Tatra reklamuje swoją loterię w telewizji