Tatra wspiera loterię kampanią reklamową
Od marca ruszyła kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra (Grupa Żywiec). Przygotowały ją Heart&Brain, Opus Film, Golden Submarine, Global Shopper Marketing, Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.
Loteria promocyjna Tatry ruszyła 1 lutego i potrwa do 31 sierpnia br. Do wygrania oprócz piwa Tatra JP są nowoczesne telewizory marki LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 cali i aplikacjami smart TV.
- Z przeprowadzonych badań wiemy, że loteria Tatry ma jeden z najwyższych na rynku poziomów zainteresowania ze strony konsumentów, dlatego staraliśmy się, aby oferowane w tym roku nagrody były dla konsumenta jeszcze bardziej atrakcyjnie niż dotychczas - mówi Julia Czyżykowska, kierownik marki Tatra.
Oprócz kampanii telewizyjnej (emitowanej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) promocję wspierają działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain, spot wyprodukował Opus Film. Działania digital i media społecznościowe marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowała Agencja Global Shopper Marketing, która jest odpowiedzialna również za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.
Dołącz do dyskusji: Tatra wspiera loterię kampanią reklamową