Team kreatywny Cesar Frazo Garrido i Andrea Malatesta Alonso w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Peruwiańczyk Cesar Augusto Erazo Garrido i Hiszpan Andrea Malatesta Alonso. Rozpoczęli pracę w agencji w ramach tzw. Talent Programu - autorskiego projektu agencji skierowanego do pasjonatów reklamy.
Obaj poznali się w szkole kreatywności Zink Project w Madrycie i od tego czasu współpracują. Wcześniej Cesar Augusto Erazo Garrido był uczniem Miami Ad School w Hamburgu (specjalizacja copywriting) i współpracował z agencją FCB. Andrea Malatesta Alonso pracował dla takich agencji, jak Ogilvy i McCann w Hiszpanii.
Talent Program - teraz pod nową nazwą Brave Heartbeats - to autorski projekt agencji 180heartbeats adresowany do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata. Służy także wymianie kulturowych doświadczeń, wnosi nowe spojrzenie do agencji. Uczestnicy mają możliwość pracy nad briefami klientów 180heartbeats i poznania specyfiki polskiego rynku. Dodatkowo, w tym roku agencja odświeżyła formułę programu i włączyła do niej także projekty z misją społeczną:
- Chcemy rekrutować osoby z duszami aktywistów, z odważnym sercem - mówi Maja Kołodziejczak, HR manager 180heartbeats + Jung v Matt. - Zależy nam na młodych, kreatywnych ludziach spoza Polski, którzy widzą nasz kraj z zupełnie innej perspektywy niż my - podkreśla.
Dlatego w ramach praktyk stażyści, oprócz zdobywania doświadczenia przy projektach dla klientów agencji, będą pracować nad dodatkowym briefem, do którego punktem wyjścia będzie obecna sytuacja w Polsce.
- Niektóre grupy w naszym społeczeństwie szerzą nacjonalizm i dyskryminację na różne sposoby - wyjaśnia Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Propagują nienawiść wobec mniejszości. Chcemy przeciwstawić się zjawisku nietolerancji w Polsce, dając praktykantom możliwość stworzenia projektu kreatywnego na taki temat. Wierzymy, że nawet najmniejsze działania mogą coś zmienić - podkreśla i dodaje, że takie podejście wpisuje się w strategię "diversity", którą agencja realizuje od początku istnienia. Zakłada ona m.in. otwartość, tolerancję i różnorodność w agencji jako miejscu pracy.
Talent Program jest realizowany nieprzerwanie od 2011 roku. Dotychczas staż w 180heartbeats odbyły osoby z różnych zakątków świata: Hiszpanii, Francji, Argentyny, czy Kolumbii. Efektem współpracy w ramach Talent Programu była także Niezniszczalna Tęcza dla marki Ben&Jerry's, Miłość Nie Wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, za którą 180heartbeats zdobyła łącznie 46 nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach kreatywnych- m.in. Cannes Lions, D&AD, Clio Awards, KTR.
Dołącz do dyskusji: Team kreatywny Cesar Frazo Garrido i Andrea Malatesta Alonso w 180heartbeats + Jung v Matt