Teatr Roma wybrał do współpracy firmy outdoorowe
Teatr Muzyczny Roma w Warszawie zakończył przetarg na jego obsługę w zakresie reklamy zewnętrznej. Zawarł umowy z Gigaboard Polska, Synergic, Good Looking Studio, Warexpo, Althermedia, AMS i Ströer Media.
Gigaboard zamieści reklamy Teatru na tzw. megaboardach, Synergic zajmie się reklamą teatru w przejściach podziemnych, a Good Looking Studio wykona mural. Warexpo udostępni Teatrowi Roma swoje niepodświetlane słupy reklamowe, Althermedia będzie promować instytucję w kurortach nadmorskich. AMS SA zajmie się szeroko pojętą reklamą zewnętrzną na ekranach, zaś Ströer Media reklamą zewnętrzną w ogóle.
Z wybranymi firmami Teatr Roma będzie pracować do końca czerwca 2016 roku. Łącznie na promocję na nośnikach przez nie udostępnionych zapłaci blisko 1,58 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Teatr Roma wybrał do współpracy firmy outdoorowe