Tęczowa kolekcja i kampania Risk made in Warsaw. Marka wspiera LGBT
Wystartowała kampania marki modowej Risk made in Warsaw pod hasłem "Risk For Love", która towarzyszy kolekcji o tej samej nazwie. Motywem przewodnim kolekcji jest miłość, a symbolem - tęcza. Partnerem kolekcji jest stowarzyszenie Kampania Przeciw Homofobii.
Symbolem kolekcji "Risk For Love" jest tęcza. - Gdybym miała narysować flagę dla planety Ziemia, to byłaby to właśnie tęcza - mówi Klara Kowtun, współzałożycielka Risk made in Warsaw.
Zaprojektowane przez Pawła Palikota łagodnie zaokrąglone litery tworzące słowo RISK odtwarzają łuk naturalnej tęczy. Tęczowy motyw pojawia się zarówno na rozkloszowanych, inspirowanych latami 70. spódnicach - bananówach, na sukienkach na ramiączkach, jak i w postaci haftu na plecach szarej bluzy.
- Projektując ubrania w tęczę, miałyśmy prosty cel - by każdy mógł na ulicy, w biurze, wszędzie w każdym momencie manifestować swoje poparcie dla osób LGBT - mówią założycielki Risk made in Warsaw, Antonina Samecka i Klara Kowtun.
Risk made in Warsaw wspiera społeczność LGBT
W sesji zdjęciowej wzięły udział następujące pary: historyk XIX wieku, kulturoznawca Daniel Sunderland i jego mąż Piotr Sunderland, biochemik, ekspert w dziedzinie starzenia komórkowego; redaktorka mody, stylistka Dominika Zasłona-Dukielska z zajmującym się badaniami klinicznymi oraz miejską partyzantką ogrodniczą z mężem Adamem Dukielskim i córką Niną; studentka Artes Liberales na Uniwersytecie Warszawskim i piłkarka AKS Zły Karolina Górska-Tran z żoną Elizą Górską-Tran, nauczycielką i działaczką AKS Zły; dziennikarka Anna Rosińska z mężem Piotrem Rosińskim, wydawcą; partnerzy z parkietu Dancingu Międzypokoleniowego Nina Starkel i Eryk Mroczek; Agnieszka Radzio z mężem Rafałem Radzio, doradcą ds. sprzedaży samochodów premium; Malka Kafka i Laura Monti, właścicielki sieci wegańskich restauracji Tel Aviv Urban Food i Papuvege, z suczką Monti oraz przyjaciele Rita Müller - kulturoznawczyni, artystka Ada Rączka i muzyk Natan Kryszk.
Autorem zdjęć jest Antoni Mroziński.
Do końca czerwca 10 zł ze sprzedaży każdej rzeczy z kolekcji "Risk for Love" przeznaczone będą na organizowaną przez Kampanię Przeciw Homofobii akcję „Popieram związki”, która promuje równość małżeńską i związki partnerskie.
Kampania jest pokazywana głównie w mediach społecznościowych, na profilach marki oraz profilach partnerskich. Wsparta będzie działaniami reklamowymi w kanałach online oraz influence marketingiem.
Za obsługę budżetu reklamowego odpowiada agencja Sales Tube.
Dołącz do dyskusji: Tęczowa kolekcja i kampania Risk made in Warsaw. Marka wspiera LGBT