SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, wszystkie tytuły ze spadkiem

W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 318 308 egz. Była ona o 0,40 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 172 559 egz., po spadku o 4,71 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 141 119 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 5,10 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w sierpniu br. wynoszącym 120 495 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,01 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w sierpniu 2015 roku na poziomie 45 604 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 12,55 proc.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

464 956

318 308

318 308

469 960

319 573

319 573

TV14

254 963

172 559

172 559

267 461

181 093

181 093

Tele Max

219 252

141 119

141 119

227 445

148 703

148 703

Super TV

198 978

120 495

120 495

232 449

136 940

136 940

Ekran TV

82 690

45 604

45 604

100 730

52 149

52 149


W sierpniu 2015 roku w porównaniu do lipca 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i w tym ujęciu stracił magazyn „TV 14” - było to 5,10 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

464 956

318 308

318 308

457 965

307 004

307 004

TV14

254 963

172 559

172 559

254 419

164 181

164 181

Tele Max

219 252

141 119

141 119

211 943

137 557

137 557

Super TV

198 978

120 495

120 495

204 898

116 603

116 603

Ekran TV

82 690

45 604

45 604

87 300

45 024

45 024

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych, wszystkie tytuły ze spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl