„Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie
W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku uplasowała się na poziomie 816 002 egz., co oznacza spadek względem listopada 2013 roku o 7,83 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się również o 7,83 proc. i ustabilizowała się na poziomie 349 916 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 191 687 egz., po wzroście o 18,28 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 30,29 proc. i wyniosła 23 489 egz.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 056 189 |
817 852 |
816 002 |
1 134 860 |
887 131 |
885 281 |
To & Owo |
522 479 |
349 916 |
349 916 |
562 703 |
379 650 |
379 650 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
283 908 |
191 687 |
191 687 |
239 496 |
162 067 |
162 067 |
Program TV |
203 768 |
123 502 |
101 142 |
209 149 |
132 280 |
106 902 |
Teleprogramy |
54 630 |
23 489 |
23 489 |
70 730 |
33 696 |
33 696 |
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku prawie wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Kurier TV” - było to 2,86 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 0,89 proc., odnotowały „Teleprogramy”.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 056 189 |
817 852 |
816 002 |
1 064 877 |
814 841 |
812 841 |
To & Owo |
522 479 |
349 916 |
349 916 |
524 974 |
347 874 |
347 874 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
283 908 |
191 687 |
191 687 |
278 704 |
186 354 |
186 354 |
Program TV |
203 768 |
123 502 |
101 142 |
198 965 |
122 439 |
100 279 |
Teleprogramy |
54 630 |
23 489 |
23 489 |
55 870 |
23 700 |
23 700 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie