„Tele Tydzień” na czele sprzedaży tygodników telewizyjnych w I półroczu 2016
W I półroczu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu br. uplasowała się na poziomie 771 862 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,38 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,53 proc. i ustabilizowała się na poziomie 321 022 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w I półroczu 2016 roku wyniósł 166 293 egz., po spadku o 8,16 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia ub.r. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali".
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 14,12 proc. i wyniosła 82 153 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
I półrocze |
Dynamika |
||||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
1 014 330 |
772 754 |
771 862 |
1 103 402 |
816 821 |
815 786 |
-5,38% |
To & Owo |
472 976 |
321 030 |
321 022 |
522 315 |
347 156 |
347 156 |
-7,53% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
250 874 |
166 293 |
166 293 |
275 801 |
181 069 |
181 069 |
-8,16% |
Program TV |
166 526 |
102 334 |
82 153 |
195 677 |
117 315 |
95 663 |
-14,12% |
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 5,88 proc. do poziomu 725 015 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (304 709 egz.; w dół o 6,03 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (154 511 egz., spadek o 7,13 proc.).
Najwięcej również i tutaj stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał o 11,77 proc. do 77 085 egz.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
971 180 |
725 765 |
725 015 |
1 064 872 |
771 325 |
770 325 |
-5,88% |
To & Owo |
453 743 |
304 709 |
304 709 |
490 797 |
324 253 |
324 253 |
-6,03% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
241 711 |
154 511 |
154 511 |
255 354 |
166 381 |
166 381 |
-7,13% |
Program TV |
165 706 |
96 812 |
77 085 |
187 554 |
107 258 |
87 370 |
-11,77% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” na czele sprzedaży tygodników telewizyjnych w I półroczu 2016