„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół
W I kwartale 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale br. uplasowała się na poziomie 797 708 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,96 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,37 proc. i ustabilizowała się na poziomie 328 781 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w I kwartale 2016 roku wyniósł 171 883 egz., po spadku o 8,97 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia ub.r. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali”.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 16 proc. i wyniosła 84 811 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | I kwartał | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Tydzień | 1 049 529 | 798 570 | 797 708 | 1 137 610 | 849 294 | 848 225 | -5,96% |
To & Owo | 485 586 | 328 796 | 328 781 | 537 537 | 358 820 | 358 820 | -8,37% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 256 789 | 171 883 | 171 883 | 286 557 | 188 810 | 188 810 | -8,97% |
Program TV | 166 994 | 105 555 | 84 811 | 199 993 | 123 568 | 100 962 | -16,00% |
W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem marca ub.r. zmniejszył się o 6,34 proc. do poziomu 807 370 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (329 409 egz.; w dół o 8,72 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (172 616 egz., spadek o 9,03 proc.).
Najwięcej również i tutaj stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 13,80 proc. do 84 900 egz.
Wirtualnemedia.pl | marzec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Tydzień | 1 074 982 | 808 170 | 807 370 | 1 143 918 | 863 020 | 862 020 | -6,34% |
To & Owo | 482 765 | 329 449 | 329 409 | 535 590 | 360 879 | 360 879 | -8,72% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 255 955 | 172 616 | 172 616 | 286 930 | 189 748 | 189 748 | -9,03% |
Program TV | 167 125 | 105 572 | 84 900 | 198 630 | 120 757 | 98 495 | -13,80% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół