„Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 855 804 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,29 proc. i ustabilizowała się na poziomie 360 487 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 179 602 egz., po wzroście o 8,65 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 18,70 proc. i wyniosła 27 718 egz.
Wirtualnemedia.pl | rok | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 157 733 | 857 705 | 855 804 | 1 208 544 | 915 335 | 913 338 |
To & Owo | 543 975 | 360 487 | 360 487 | 559 165 | 380 615 | 380 615 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 270 155 | 179 602 | 179 602 | 251 043 | 165 297 | 165 297 |
Program TV | 207 420 | 126 039 | 103 136 | 220 642 | 138 679 | 112 179 |
Teleprogramy | 61 558 | 27 718 | 27 718 | 68 027 | 34 095 | 34 095 |
W grudniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia 2013 roku zmniejszył się o 8,94 proc. do poziomu 896 027 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (362 395 egz.; spadek o 9,50 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (187 845 egz., wzrost o 13,17 proc. - jedyny w zestawieniu).
Również w tym ujęciu najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 34,19 proc. do 23 095 egz.
Wirtualnemedia.pl | grudzień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 208 789 | 897 167 | 896 027 | 1 272 850 | 984 798 | 984 028 |
To & Owo | 548 956 | 362 395 | 362 395 | 579 378 | 400 436 | 400 436 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 298 960 | 187 845 | 187 845 | 249 333 | 165 979 | 165 979 |
Program TV | 204 948 | 125 320 | 103 410 | 212 081 | 137 337 | 112 103 |
Teleprogramy | 52 460 | 23 095 | 23 095 | 71 294 | 35 092 | 35 092 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku