„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem
W listopadzie 2013 roku wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku uplasowała się na poziomie 885 281 egz., co oznacza spadek względem listopada 2012 roku o 7,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,58 proc. i ustabilizowała się na poziomie 379 650 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 162 067 egz., po spadku o 8,66 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Program TV” (Press-Media), który w zestawieniu uplasował się na miejscu szóstym. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się bowiem o 17,08 proc. i wyniosła 106 902 egz.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 885 281 | 956 910 |
To & Owo | 379 650 | 393 739 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 162 067 | 177 436 |
Tele Max | 155 047 | 174 333 |
Super TV | 137 639 | 159 400 |
Program TV | 106 902 | 128 922 |
Teleprogramy | 33 696 | 36 648 |
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku wśród tygodników telewizyjnych największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 11,42 proc.) pochwalić się mogły „Teleprogramy”. Z kolei jako jedyny w takim ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to jednak tylko 0,11 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 885 281 | 886 295 |
To & Owo | 379 650 | 376 753 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 162 067 | 157 620 |
Tele Max | 155 047 | 151 581 |
Super TV | 137 639 | 136 626 |
Program TV | 106 902 | 105 380 |
Teleprogramy | 33 696 | 30 243 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem