SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem

W listopadzie 2013 roku wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku uplasowała się na poziomie 885 281 egz., co oznacza spadek względem listopada 2012 roku o 7,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,58 proc. i ustabilizowała się na poziomie 379 650 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 162 067 egz., po spadku o 8,66 proc.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Program TV” (Press-Media), który w zestawieniu uplasował się na miejscu szóstym. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się bowiem o 17,08 proc. i wyniosła 106 902 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

885 281

956 910

To & Owo

379 650

393 739

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

162 067

177 436

Tele Max

155 047

174 333

Super TV

137 639

159 400

Program TV

106 902

128 922

Teleprogramy

33 696

36 648

 

W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku wśród tygodników telewizyjnych największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 11,42 proc.) pochwalić się mogły „Teleprogramy”. Z kolei jako jedyny w takim ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to jednak tylko 0,11 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

885 281

886 295

To & Owo

379 650

376 753

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

162 067

157 620

Tele Max

155 047

151 581

Super TV

137 639

136 626

Program TV

106 902

105 380

Teleprogramy

33 696

30 243

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwerty
A gdzie Teleświat Cyfrowy?
0 0
odpowiedź
User
Kam
u podano cyferki tylko ygonikow a teleswiat to 2tyg
0 0
odpowiedź
User
Kosiarz
Tak spadło Teletydzieniowi? Ups... I co teraz?
0 0
odpowiedź