SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ten smak nie jest kwestią przypadku” w reklamie ketchupu Pudliszki (wideo)

Pod hasłem „Pudliszki. Ten smak nie jest kwestią przypadku” ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i Mindshare Polska.

Nowa reklama ketchupu Pudliszki pokazuje, w jaki sposób przygotowywany jest ten produkt. Przekaz ma podkreślać, że jest to prawdziwa, smaczna przyprawa z prawdziwych składników oraz umocnić aspiracyjny, emocjonalny wizerunek marki.

To pierwsza reklama ketchupu Pudliszki przygotowana przez agencję Change Integrated, która w maju przejęła od Publicisu obsługę kreatywną marki (więcej na ten temat).

Nowy spot wyreżyserował Toby Dye, stylizacją jedzenia zajęła się Dagmar Vesely, a produkcją - dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby całej kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Ten smak nie jest kwestią przypadku” w reklamie ketchupu Pudliszki (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
błąd w montarzu
pod koniec pani ma zapiętą bluzę, a jeszcze sekundę wcześniej rozpiętą... PRZYPADEG?? Hęęę?
0 0
odpowiedź
User
oko
maxraka!
0 0
odpowiedź
User
lukas bank
jakość idzie na dno
0 0
odpowiedź