The Media Insight z budżetem Citi Handlowego
Bank Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska (GroupM/WPP).
Bank Citi Handlowy wyłonił w wyniku przetargu partnera do współpracy w ramach obsługi mediowej online. Nowym podmiotem odpowiedzialnym za działania digital jest agencja The Media Insight należąca do struktur Mindshare Polska.
Podkreślono, że zwycięska agencja wyróżniła się w procesie przetargowym zrozumieniem biznesu Banku Handlowego, znajomością branży finansowej i wyjściem poza standard mediowy.
- Niezwykle cieszymy się, że Citi Handlowy postanowił zaufać zespołowi The Media Insight i zdecydował się na wybór naszej agencji do obsługi mediów. W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wyjście poza standardową odpowiedź mediową, pokazując nasze holistyczne podejście i zrozumienie biznesu klienta, a także znajomość branży bankowości – mówi Maciej Świątek, director, client leadership w Mindshare Polska
Firmy nie podają nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracę.
Bank Citi Handlowy ostatnio prowadził szeroko zakrojoną kampanię z okazji 150-lecia istnienia - było to pod koniec 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: The Media Insight z budżetem Citi Handlowego