The Red Dot Design Awards ogłasza Adform FLOW zwycięzcą w kategorii Communication Design 2021
Adform FLOW wygrywa kategorię Interface and User Experience za wyjątkowy design oraz innowacyjność.
Adform FLOW, jedyna w pełni zintegrowana, globalna i niezależna platforma zakupowa dla nowoczesnego marketera wygrała prestiżowy Red Dot Design Award za wyjątkowy design interfejsu komunikacyjnego w kategorii Interface and User Experience.
Kierując się zasadą mówiącą o „nieustannym poszukiwaniu wyjątkowego designu i kreatywności”, międzynarodowy panel sędziowski składający się z 24 członków poddał dokładnej ocenie Adform Flow pod kątem idei, formy oraz wpływu na społeczność. Elementami branymi pod uwagę były m.in. oryginalność i kreatywność, jakość projektu i innowacyjność, zrozumiałość i wpływ na emocje użytkownika.
To najnowsze wyróżnienie jest świadectwem skoncentrowania się technologii Adform na użytkowniku i krokiem w kierunku realizacji misji stałego redukowania złożoności ekosystemu ad-tech. Projekt nowego interfejsu platformy Adform wspiera marketerów, zapewniając im holistyczny widok całego cyklu emisji. Co więcej, dzięki rekomendacjom AI użytkownik otrzymuje wymierną pomoc przy efektywnej optymalizacji, na każdym etapie procesu realizacji kampanii.
Johen Schlosser, Chief Technology Officer w Adform komentuje: „Naszą nieustanną misją w Adform jest osiągnięcie poziomu ‘Augmented Intelligence’, gdzie UX staje się na tyle zaawansowany, że automatyzacja i wsparcie usera są idealnie zgrane, płynnie uzupełniają się, maksymalnie upraszczając wszystkie elementy operacyjne ekosystemu. Choć to dążenie do wymarzonego celu zajmie nam jeszcze więcej czasu, jest to znakomity moment na oklaski dla wielu zespołów w Adform za realizację wizji Adform Flow od koncepcji do materializacji”.
Prof. dr Peter Zec, założyciel i CEO Red Dot: „W dzisiejszym świecie rozwiązania cyfrowe są nieodłączną częścią sukcesu marek i firm – a szczególnie, gdy weźmiemy pod uwagę obecne okoliczności społeczno-ekonomiczne. Podczas obrad Red Dot Award w kategorii Brands & Communication Design 2021 nasze jury nominowało wyłącznie najlepsze projekty. Jako zwycięzca swojej kategorii, Adform udowodnił, że jest firmą, która wychodzi poza schematy. Wiedzą jak sprawnie reagować w czasach kryzysu i niepokoju, wykorzystując go jako okazję do wypracowania nowych rozwiązań projektowych. Wzorowo poradzili sobie z najważniejszymi wyzwaniami, jednocześnie dodając istotną wartość w rozwój społeczności”.
O nagrodzie Red Dot Design Award
W celu odpowiedniej oceny różnorodności produktów oraz projektów w obszarze designu, Red Dot Award jest podzielony na trzy kategorie-Red Dot Award: Product Design, Red Dot Award: Brands & Communication Design oraz Red Dot Award: Design Concept. Przy niemal 20 000 zgłoszeń, Red Dot Award jest jednym z największych konkursów na świecie. Rok 1955 był pierwszym, w którym jury zebrało się, aby ocenić najlepsze projekty tamtego okresu. W latach ’90 CEO Red Dot prof. dr Peter Zec powołał markę, która od tego momentu jest symbolem wyjątkowego designu i ma międzynarodową rozpoznawalność. Zwycięzcy znajdują swoje miejsce w rocznikach Red Dot, muzeum marki oraz stronie internetowej.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.red-dot.org
O Adform
Adform jest jedyną globalną, niezależną i w pełni zintegrowaną platformą reklamową zbudowaną pod nowoczesny marketing. Unikalna technologia korporacyjna – Adform FLOW – posiada najwyższej jakości UX oraz pozwalającą na skalowanie modułową otwartą architekturę do płynnego zarządzania całym cyklem kampanii cyfrowej. Zapewnia ponadto zwiększoną kontrolę i przejrzystość cyfrowych działań, utrzymując prawo klienta do całkowitej własności danych z kampanii. Od 2002 roku Adform tworzy technologię wspomagającą współpracę człowieka z maszyną, dostarczając tym samym tzw. rozszerzoną inteligencję, wzmacniającą wyniki biznesowe klientów na całym świecie.
Więcej informacji pod adresem: www.adform.com
Dołącz do dyskusji: The Red Dot Design Awards ogłasza Adform FLOW zwycięzcą w kategorii Communication Design 2021