831 tys. widzów powtórek „The Voice of Poland” w sobotnie wieczory
Powtórki „The Voice of Poland” nadawane w sobotnie wieczory tuż po emisji premier śledzi średnio 831 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Telewizyjna Dwójka od 18 września 2021 roku w sobotnie wieczory zaraz po emisji premierowych odcinków „The Voice of Poland” pokazuje powtórki show. 18 września o godz. 20.00 stacja nadała powtórkę pierwszego sobotniego odcinka show. Od 25 września w TVP2 oglądać można powtórki wszystkich odcinków.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Jak informowało nas centrum informacji Telewizji Polskiej, zdublowana emisja wbrew pozorom nie była błędem. - Oferta programowa Telewizji Polskiej jest bogata i różnorodna. Weekendy obfitują często w nowości i wydarzenia specjalne. Nasi widzowie mają wtedy dylemat co wybrać. W ostatnie soboty w trakcie premier "The Voice of Poland" w TVP2, w TVP1 transmitowaliśmy m. in. mecz polskich siatkarzy ME i inaugurację XVIII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina. To sprawiło, że widz, który wybrał te propozycje programowe nie miał możliwości obejrzenia premierowego odcinka „The Voice of Poland” - czytamy w stanowisku TVP.
Dlatego właśnie telewizja publiczna „natychmiast zareagowała na prośby swoich widzów” i zdecydowała o powtórkach premierowych odcinków. - Dzięki tej zmianie widzowie nie muszą już rezygnować ze sportowych emocji, czy kultury wysokiej, aby obejrzeć zmagania uczestników w „The Voice of Poland”. Wyniki oglądalności pokazują, że to bardzo dobra decyzja – zaznacza publiczny nadawca.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement - opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl - w okresie od 18 września do 2 października 2021 roku średnia widownia powtórek „The Voice of Poland” (nadawanych po około godz. 22.00) wyniosła 831 tys. osób, co przełożyło się na 8,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,17 proc. w grupie 16-59.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,21 mln oglądających, program zgromadził 2 października - dane dla odcinka z godz. 21.55.
Powtórki „The Voice of Poland” podnoszą oglądalność TVP2
Powtórki programu mają wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników TVP2. Na przykład w 2020 roku stacja miała średnio 7,54 proc. w 4+, 6,42 proc. w 16-49 i 6,50 proc. w 16-59.
Premiery show nadawane są w soboty po godz. 20.00, począwszy od 11 września br. Średnia widownia muzycznego widowiska (do 2 października) wyniosła 1,61 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 12,96 proc., 12,22 proc. oraz 11,60 proc. udziału.
Z kolei powtórki show nadawane w niedziele południa (w okresie od 12 września do 3 października) oglądało średnio 553 tys. osób, co przełożyło się na 6,42 proc. udziału w 4+, 7,05 proc. w 16-49 i 6,76 proc. w 16-59.
Nowymi jurorami dwunastej edycji „The Voice of Poland” są Justyna Steczkowska oraz Sylwia Grzeszczak. Bez zmian w programie uczestników oceniają Baron i Tomson z Afromental.
Czwartym jurorem jest Marek Piekarczyk, który już oceniał uczestników show w sezonach 2-5.
Względem poprzedniej edycji z programem rozstali się Urszula Dudziak, Michał Szpak i Edyta Górniak.
Muzyczny show prowadzą Tomasz Kammel i Małgorzata Tomaszewska.
Dołącz do dyskusji: 831 tys. widzów powtórek „The Voice of Poland” w sobotnie wieczory