Tom di Sapia global chief strategy officerem w Mindshare
Tom di Sapia objął stanowisko global chief strategy officera w Midnshare (Groupm/WPP). Poprzednio pracował w agencji mediowej UM (IPG Mediabrands).
Mindshare zatrudniło Toma Di Sapia, szefa strategii UM w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), na stanowisko globalnego dyrektora ds. strategii.
Będzie pracował w biurze w Londynie i będzie odpowiedzialny za wiodącą strategię i innowacje dla klientów Mindshare.
Tom di Sapia karierę w branży reklamowej zaczął w agencji UM w 2012 roku w Sydney w Australii. Potem dołączył do PHD (Omnicom Media Group) jako globalny dyrektor ds. innowacji w zespole do obsługi Unilever.
Di Sapia wrócił na UM w 2015 roku, gdzie pracował dotychczas mieszkając w Londynie. W trakcie swojej kariery w UM pracował dla klientów agencyjnych na całym świecie i w regionie EMEA, a także pracował nad nowymi inicjatywami biznesowymi w IPG, w tym dla takich marek, jak Dyson, Johnson & Johnson, Honda i Mattel.
Wcześniej zajmował wyższe stanowiska, obejmujące planowanie strategiczne m.in. w takich firmach, jak Coca-Cola czy Microsoft APAC.
Dołącz do dyskusji: Tom di Sapia global chief strategy officerem w Mindshare