Tomasz Brzeziński i Mariusz Jabłoński na nowym stanowiskach w Netsprincie
Tomasz Brzeziński awansował w firmie reklamy internetowej Netsprint na stanowisko business development directora, a Mariusz Jabłoński - na e-commerce sales directora.
Brzeziński w nowej funkcji będzie odpowiadać za działania z zakresu performance marketingu, głównie usługi Adkontekst eCommerce, Adfocus oraz Data Scientist. W firmie pracuje od czerwca ub.r., poprzednio był głównym analitykiem danych.
Wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska, w latach 2005-2012 pełnił funkcję dyrektora ds. badań i analiz w Polsat Media. Ponadto pracował m.in. jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD. Ukończył studia z zakresu metod ilościowych i systemów informacyjnych w Szkole Głównej Handlowej.
Mariusz Jabłoński jako e-commerce sales director będzie odpowiadał za realizację budżetu od strony sprzedażowej. Z Netsprintem jest związany od ub.r., dotychczas pełnił funkcję dyrektora rozwoju biznesu.
Wcześniej pracował m.in. w Alfa Projekt (gdzie zajmował się sprzedażą rozwiązań business intelligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem) oraz jako sales director w RTB House. Jest absolwentem handlu międzynarodowego na Uczelni Łazarskiego.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Brzeziński i Mariusz Jabłoński na nowym stanowiskach w Netsprincie