Tomasz Pawlikowski prezesem Publicis Communications w Polsce
Tomasz Pawlikowski został powołany na stanowisko prezesa Publicis Communications w Polsce. W skład firmy wchodzą agencje Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Interactive Solutions, Publicis, G7/ARC, MSLGroup.
Grupa Publicis w grudniu ub.r. podjęła decyzję o integracji działań swoich agencji reklamowych. Globalnym szefem tej struktury został Arthur Sadoun, do którego wyniki Publicis Communications w Polsce raportuje Tomasz Pawlikowski.
- To dla nas okres dynamicznych zmian. Cel jest prosty - poszukujemy możliwych synergii i chcemy znacznie lepiej wykorzystywać nasz potencjał i talent wszystkich ekspertów, których z biegiem lat wykształciły nasze marki. Współpraca na najwyższym poziomie jest dla nas priorytetem. Dlatego na czele grupy stanie zespół menedżerów składający się z CEO największych spółek: Marka Gargały, Piotra Morkowskiego i Sebastiana Hejnowskiego - opisuje Pawlikowski. - Będziemy wspólnie pracować nad rozwiązaniami, które pozwolą lepiej korzystać ze skali grupy Publicis bez ingerencji w tożsamość i niezależność marek, którymi zarządzamy. Przez lata pielęgnowaliśmy odrębność każdej z naszych agencji wzmacniając je w najlepszy możliwy sposób. Nie zamierzamy zmieniać tej strategii. Stworzenie Publicis Communications zwiększa skalę naszych możliwości zarówno w sferze produkcji, public relations, jak i szeroko pojętych kompetencji w obszarze komunikacji online, e-commerce, CRM i rozwiązań mobilnych - podkreśla.
Tomasz Pawlikowski dotychczas pełnił funkcję CEO agencji Leo Burnett na Europę Środkową i Wschodnią. Z branżą reklamową związany jest od 1990 roku. Do jesieni 1999 roku zajmował stanowisko executive chairman w Publicis Poland. Potem objął funkcję CEO Central&Eastern Europe+CIS w Publicis. Od października ub.r. jest CEO na region CEE w agencji Leo Burnett.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Pawlikowski prezesem Publicis Communications w Polsce